Radionica:
Poslovni protokol i komunikacija
by Tina Tödtling & Renata Potočnik
Komunikacija i ponašanje čine temeljne elemente poslovanja koji u svakoj situaciji utječu na dojam koji ostavljamo, neovisno o tituli, hijerarhiji, znanju, dobi i spolu. Pritom učinkovita verbalna i neverbalna komunikacija, kao i način kako se ponašamo u određenim prilikama, predstavljaju i sastavni dio poslovanja i imidža svakog pojedinca, obrta, tvrtke i kompanije i važan su faktor u izgradnji povjerenja i uspješnom upravljanju poslovnim odnosima.
Također, svi prepoznajemo trenutke koji ponekad ne ostavljaju dobar dojam poput loše organiziranog poslovnog sastanka kojemu nitko ne vidi smisao ni cilj, a polovica prisutnih tipka na mobitel; važne obljetnice kompanije za koju treba odrediti mjesto događanja i odabrati poklone za uzvanike; maila pristiglog od poslovnog partnera koji je dužine prosječnog eseja i napisan potpuno neprimjerenim rječnikom; očekivanog dolaska visoko rangiranih osoba za koje treba definirati raspored sjedenja u prostoriji; organiziranja poslovne večere za koju treba poslati pozivnice i slično. Sve su to svakodnevne situacije u kojima se očekuje poznavanje osnova bontona koji je temelj i sastavni dio poslovnog protokola i komunikacije.
Upravo edukacija „Poslovni protokol i komunikacija“ omogućuje usvajanje teorijskih i praktičnih znanja i njihovu primjenu te polaznicima pomaže u pronalaženju odgovora na komunikacijske, organizacijske i protokolarne izazove s kojima se svakodnevno susreću u poslovnom okruženju. To se odnosi na sve poslovne profesionalce koji žele biti uspješniji u komunikaciji s kolegama i klijentima, od menadžera i poduzetnika, zaposlenika odjela ljudskih potencijala, event menadžera, osoba zadužene za razvoj zaposlenika, PR stručnjaka, ali i svih koji se svakodnevno bave poslovnom komunikacijom i žele unaprijediti vještine i znanja o poslovnom protokolu.
Što ćete naučiti na radionici:
-
-
-
- Pravila poslovne komunikacije
- Poslovni bonton i osnove protokola
- Kako učinkovito komunicirati
- Organizacija poslovnog događanja
- Ponašanje za stolom za vrijeme objeda
- A kako komuniciramo kada se ne slažemo?
- Pravila upravljanja protokolom
-
-
Termini radionica
11. listopada 2024.
od 10 do 17 sati
Svetvinčenat, Kaštel Morosini – Grimani
7. studenoga 2024.
od 10 do 17 sati
Zagreb, hotel Westin
U cijenu su, osim edukacije, uključeni: radni materijali u elektroničkom obliku, mogućnost konzultacija polaznika s trenericama putem telefona, e-maila u razdoblju od mjesec dana nakon provedbe edukacije te ručak.
Zatraži ponudu:
PREDAVAČICE
Renata Potočnik
Idea Primo d.o.o.
Renata Potočnik je prokuristica agencije za odnose s javnošću Idea Primo. Bogato iskustvo stjecala je tijekom gotovo tri desetljeća rada u području odnosa s javnošću, medija i političkog komuniciranja. Uspješno spaja svijet komunikacija, odnosa s javnošću i medija sa zvanjem profesorice hrvatskog jezika i književnosti i magistre odnosa s javnošću te njezino iskustvo i znanje najviše dolazi do izražaja upravo u području upravljanja komunikacijama, odnosima s medijima, kriznom komuniciranju te brendiranju.
Tina Tödtling
Direktorica EvenTine
Tina Tödtling direktorica je EvenTine, a još kao apsolventica započela je s radom u Državnom protokolu kao tajnica te se zadržala u svijetu protokola do 2020. godine radeći na nekoliko izvršnih funkcija. Znanje je stjecala kroz pripremu i provođenje brojnih programa posjeta šefova država, predsjednika vlada, ministara, kao i domaćih i međunarodnih konferencija na najvišim protokolarnim razinama. Autorica je knjige “Protokol događanja u praksi – uspješna organizacija u poslovanju i diplomaciji”.